اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

سبز کمرنگ بورس

با وجود رشد شاخص کل بازار سرمایه در چند روز گذشته، بورس نتوانست افت ۴۵۰۰ واحدی هفته گذشته را جبران کند. شاخص کل بازار سرمایه که معاملات ۲۶ آبان را در کانال ۳۰۶ هزار واحد آغاز کرد، با افت بیش از ۴۵۰۰ واحد به کانال ۳۰۲ هزار واحد سقوط کرد. با گذشته بیش از پنج روز از این سقوط، شاخص کل هنوز به کانال ۳۰۶ هزار واحد بازگردد.  
امروز شاخص کل بازار سرمایه ۱۵۱ واحد رشد کرد و به ۳۰۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن با رشد ۶۸۸ واحدی به ۸۹ هزار و ۳۰۴ واحد رسید و شاخص قیمت ۴۰ واحد رشد کرد و در کانال ۸۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص صنعت هم با رشد ۳۴ واحدی به ۲۷۳ هزار واحد رسیده است. معامله‌گران بورس بیش از ۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۳۶۷ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۶۶۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
در معاملات امروز سکه در بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه امامی در معاملات تک فروشی با ۷۰ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان رسید. بنابر اعلام شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت سکه بهار آزادی هم امروز ۷۰ هزار تومان رشد کرد و به ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید. دیگر قطعات سکه هم امروز گران شد. نیم سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان به فروش رسید. و ربع سکه با ۲۷ هزار تومان رشد قیمت، یک میلیون و ۴۱۲ تومان معامله شد.
نرخ امروز فروش دلار ۱۱ هزار و ۹۰۰ و نرخ خرید آن هم ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان در صرافی ملی اعلام شد. قیمت خرید هر اسکناس یورو هم در صرافی های مجاز کشور ۱۳ هزار تومان و نرخ فروش ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن