اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

رونمایی از اولین کتاب سال استارت‌آپی توسط رئیس اتاق تهران /// تندیس یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ۹۸ به اتاق بازرگانی تهران اهدا شد

مسعود خوانساری در چهارمین دوره برگزاری رویداد یلدای کارآفرینی در وزارت کشور، تندیس یلدای ۹۸ را به خاطر تلاش اتاق تهران در جهت توسعه استارت‌آپ‌های کشور دریافت کرد. رئیس اتاق تهران هم‌چنین از کتاب سال استارت‌آپی کشور رونمایی کرد.

در چهارمین رویداد یلدای کارآفرینان استارت‌آپی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، تندیس یلدای ۹۸ به پاس تلاش برای کمک به رشد اکوسیستم استارت‌آپی کشور به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این تندیس به مسعود خوانساری اهدا شد و وی پس از دریافت آن در سخنان کوتاهی، بستر ایجاد شده در اتاق تهران را مناسب برای حضور و نقش‌آفرینی استارت‌آپ‌ها عنوان کرد و آینده اقتصاد کشور را متعلق به کسب‌وکارهای نو، دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها دانست.

خوانساری سپس صاحبان استارت‌آپ‌ها را به حضور فعال و عضویت در پارلمان بخش خصوصی پایتخت دعوت کرد و با یادآوری اینکه در دوره نهم هیات نمایندگان اتاق تهران شش کرسی به نمایندگان کسب‌وکارهای حوزه فناوری و دانش‌بنیان اختصاص یافته، تصریح کرد که استارت‌آپ‌ها با عضویت در اتاق بازرگانی تهران، به روی سکویی گام خواهند گذاشت که این بخش را به افزایش سهم بیشتر در تولید ناخالص داخلی کشور پرتاب خواهد کرد.

همچنین در این رویداد تندیس یلدای کارآفرین استارت‌آپی به پدرام سلطانی، نایب‌رییس سابق اتاق ایران و از اعضای چند دوره گذشته هیات نمایندگان اتاق تهران اهدا شد. اهدای این تندیس به پاس تفکر نوآورانه و رو به جلوی این فعال اقتصادی بخش‌ خصوصی در اکوسیستم استارت‌آپی کشور تعلق گرفت.

تندیس سوم رویداد یلدای کارآفرینان استارت‌آپی نیز به نازنین دانشور بنیان‌گذار تخفیفان به واسطه شجاعت و جسارت او برای ادغام دو مجموعه بزرگ استارت‌آپی تخفیفان و نت‌برگ تعلق گرفت.

همچنین میلاد منشی‌پور، بنیان‌گذار تپسی به واسطه توسعه در کسب‌وکار این استارت‌آپ در بازار رقابتی تاکسی‌های آنلاین در کشور تندیس یلدای کارآفرین استارت‌آپی سال ۹۸ را دریافت کرد.

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به دلیل هم‌فکری در اکوسیستم استارت‌آپی کشور و کمک برای حل مشکلات کسب‌وکارهای این بخش تندیس یلدای کارآفرین استارت‌آپی سال ۹۸ را دریافت کرد.

در این رویداد همچنین رییس اتاق تهران از اولین کتاب سال استارت‌آپ‌های ایران رونمایی کرد. این کتاب که اطلاعات مربوط به ۲ هزار استارت‌آپ ایران را در خود جای داده،‌ قرار است تا بهمن‌ماه امسال در بازار کتاب کشور توزیع شود.

رویداد یلدای کارآفرینان استارت‌آپی توسط هفته‌نامه شنبه برگزار می‌شود و چهارمین دوره آن، روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن