اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

وبینارهایی برای آشنایی با بورس و فعالیت در بازار سهام

 با توجه به اقبال روزافزون اقشار مختلف به بازار سرمایه و ضرورت توسعه آموزش در این حوزه، اتاق بازرگانی تهران درصدد ارتقای دانش بورسی اعضا و مخاطبان خود برآمده و برگزاری دو سمینار آنلاین «آشنایی با سایتtsetmc.com و مفاهیم اولیه تابلوخوانی در بورس» و «بورس، حباب یا پارادایم جدید اقتصادی» را در دستورکار قرار داده است، دو وبیناری که باعث آشنایی و آگاهی بنیادی فعالان اقتصادی از بورس و کارکرد بازار سهام می‌شود.

آشنایی با سایتtsetmc.com و مفاهیم اولیه تابلوخوانی در بورس

این وبینار روز ۲۹ اردیبهشت و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار ‌می‌شود. معرفی سایت  tsetmc.com، تبیین شاخص‌ها و بخش‌های سایت، معرفی بازارهای سرمایه بورس، انواع قیمت و سود در بورس، معرفی دیده‌بان بازار و جستجوی نمادها و اطلاعات معاملاتی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره تعیین شده که توسط علی حیدری ارائه خواهد شد.

بورس، حباب یا پارادایم جدید اقتصادی

اتاق تهران ‌هم‌چنین در رویداد آنلاین دیگری، به موضوع شکل‌گیری حباب در بازار سهام خواهد پرداخت. این وبینار نیز در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ برگزار ‌می‌شود که عباس آرگون نایب‌رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران، محبوبه داوری و علی ‌هاشمی اعضای پانل آن هستند.

مدیریت این پانل نیز بر عهده علیرضا کلاهی صمدی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران است. شرکت در این وبینار برای اعضای اتاق بازرگانی تهران رایگان است.

علاقه‌مندان به حضور در این دو رویداد آنلاین، ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. هم‌چنین می‌توانند فرم ثبت‌نام خود از طریق نمابر ۸۸۱۰۷۷۶۲ یا ایمیل [email protected] ارسال کنید. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس بر اساس تاریخ ثبت‌نام متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۷۷۳۲ و۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن