اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

بازگشت دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی

ایرنا

 صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) بهای دلار و یورو را افزایش دادند و بر این اساس هر دلار به بهای ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان و هر یورو به بهای ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید.

بازار ارز امروز (شنبه، یازدهم مرداد) شاهد افزایش قابل توجه قیمت دلار و یورو بود.
به گزارش ایرنا، بهای هر دلار آمریکا در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی شاهد افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته بود به بهای ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز با ۴۰۰ تومان افزایش،  ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
افزایش قیمت در خصوص یورو شدت بیشتری داشت و قیمت فروش هر یورو با ثبت بهای ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان در تابلوها رشدی ۱۳۰۰ تومانی را نسبت به روز کاری قبل نشان داد. قیمت خرید یورو نیز شاهد افزایش ۹۰۰ تومانی بود و به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی معامله شد.
در سامانه سنا نیز میانگین بهای فروش دلار و یورو در بازار معاملاتی روز گذشته افزایش قیمت داشت. برای این اساس هر یورو به مبلغ  ۲۶ هزار و ۳۶۲ تومان و بهای دلار نیز به رقم ۲۲ هزار و ۸۱۱ تومان ثبت شد.
در سامانه نیما نیز طی روز معاملاتی گذشته هر حواله فروش یورو با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۷۵۳ تومان به ثبت رسید. در این سامانه برای فروش دلار آمریکا طی روز معاملاتی گذشته رقمی ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن