اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

ایرانیان هنوز از آمازون کالا می خرند

 باوجود اینکه شرایط تحریم، واردات کالای خارجی به کشور را دشوار کرده است، استارت آپ های خرید از خارج هم چنان به فعالیت خود ادامه می دهند.
چهارسوق
استارت آپ چارسوق که در تهران تاسیس شده از جمله این کسب وکارهاست که با ایده خرید از سایت هایی مثل آمازون از پنج سال پیش کار خود را آغاز کرده است. چهارسوق می گوید از بیش از یک هزار فروشگاه اینترنتی در جهان برای مشتریان در ایران خرید می کنند، بیش از شش سال سابقه در انجام این کار دارد و تاکنون بیش از ۵۰ هزار کالا را از خارج از ایران خریده و به مشتریان داخلی تحویل داده است. در چهارسوق بیش از ۱۰۰ پیش فاکتور در روز صادر می شود.
مالتینا
مالیتینا خود را مسیر اصلی خرید ایرانیان از آمازون معرفی کرده است. این شرکت مدعی است ارزان ترین هزینه تمام شده برای خرید از آمازون را با استفاده از خدمات این سایت، تجربه می کنید. بعضی کالاها در مالتینا حتی با وجود هزینه حمل و نقل از فروشگاه های داخلی ارزان تر است یا بعضی کالاهایی که در ایران وجود نیست را می توان از مسیر مالتینا خرید.
لک لک
لک لک از دیگر سایت های خرید از فروشگاه های خارجی است. لک لک بیش از ۶۹ هزار و ۶۵۰ سفارش را به دست مشتریان رسانده است. لک لک در معرفی خود نوشته است:« بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال ۱۳۸۴ با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. هشت  سال تجربه موفقیت‌آمیز در حوزه خرید و ارسال کتاب های خارجی، تیم نسک آور بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات خود سرویس لک لک را در غالب شرکت نوین ایده پردازان لک لک ارائه نماید. لک لک، سفارشات شما را از هرجای دنیا می‌خرد و در کوتاهترین زمان ممکن به آدرستان تحویل می‌دهد. گستره جغرافیایی لک‌لک در سراسر دنیا روز به روز گسترده‌تر شده و خوشحالیم که امروز در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، سوئد، امارات متحده عربی، روسیه، ترکیه، ژاپن و کره جنوبی دفاتر نمایندگی گروه لک‌لک را تاسیس کردیم تا با توجه به محدودیت‌های حاصل از تحریم ارزی و مشکلات ارسال کالا به کشور، سرویس خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را به ایرانیان داخل کشور ارائه دهیم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن