اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

استارت آپ ها برای مقابله با نوع هندی کرونا به کمک آمدند

با همه گیری نوع جهش یافته کووید-۱۹ در هندوستان، تامین اکسیژن و تخت های درمانی به یکی از چالش های موسسات پزشکی در این کشور تبدیل شده است. به گزارش سایت لایومینت، اکوسیستم استارت آپی در هند برای کاستن از فشارها بر بدنه بهداشت و درمان این کشور، دست به کار شده است.
روز شنبه، ساحیل بارو، هم بنیانگذار دهلیوری در لینکدین اعلام کرد این شرکت در هماهنگی با خطوط هوایی همکار در هند، برای تامین اکسیژن و دیگر لوازم ضروری مورد نیاز برنامه ریزی کرده است. بارو نوشت «برای تامین اکسیژن و دیگر لوازم مورد نیاز پروازهای چارتری را اجرایی کردیم تا ظرفیت پاسخگویی را بالا ببریم. اگر می توانید از نظر لجستیکی یا به هر نحو دیگری با ما همکاری کنید، خیلی فوری با دهلیوری تماس بگیرید».
به گزارش مینت، هندوستان در روز شنبه ۶.۹۹۱ مرگ را ثبت کرده است و یک میلیون نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور، تنها در ۷۲ ساعت شناسایی شده است. این میزان ابتلا و مرگ و میر، فشارها به نظام سلامت در این کشور را افزایش داده است.
شالیندرا سینگ، مدیراجرایی سکویا کپیتال، صندوق سرمایه گذاری، روز شنبه در توئیتر اعلام کرد این شرکت به دنبال یافتن راهی برای واردات تجهیزات اکسیژن است. سینگ نوشت: «خیلی فوری به دنبال واردات اکسیژن به هند هستیم. هر کس اطلاعاتی از تامین کنندگان خارجی دارد به ما خبر بدهد».
رازورپی، تامین کننده درگاه پرداخت اعلام کرده از پرداخت های دیجیتالی تشکل های مردم نهاد با ایجاد صفحه پرداخت در پتلفرم ها حمایت می کند. این شرکت هم چنین اعلام کرده مدت زمان فعال سازی این درگاه ها را به ۲۴ ساعت رسانده و هزینه تراکنش های بیش از ۱۰ روپیه را افزایش نمی دهد.
ACT، سازمانی که توسط مجموعه ای از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه تاسیس شد،  بیش از ۷۵ کرور روپیه برای کمک به نظام سلامت در هند، تامین اکسیژن و دیگر تجهیزات ضروری درمانی اختصاص داده است.
اکوسیستم استارت اپی در هند، از پیشروترین اکوسیستم های کسب وکارهای نوپا در جهان است. جمعیت جوان و تحصیل کرده، توجه دولت ها به توسعه فناوری و جذب سرمایه خارجی هند را به کشوری جذاب برای توسعه استارت آپ ها تبدیل کرده است. استارت اپ هایی که امیدوارند از چالش همه گیری نوع هندی کرونا، به سلامت بیرون بیایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن