اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

ملاقات شرکت‌های بزرگ اروپایی با بخش ‌خصوصی ایران در اتاق بازرگانی تهران : هیات تجاری بلژیک در راه تهران

یک هیات تجاری از بلژیک در حضور یک حقوقدان فرانسوی برای دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی ایرانی نهم آذرماه سال جاری به اتاق تهران می‌آیند.

یک گروه تجاری از ایالت والونیا بلژیک آذرماه امسال به ایران سفر کرده و در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و ‌کشاورزی تهران با فعالان اقتصادی و بنگاه‌های همکار و همتای خود در ایران ملاقات می‌کند

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این گروه تجاری شامل شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی بلژیکی در حوزه ماشین‌آلات فرآوری زباله و پسماندهای بیمارستانی، تولید کود شیمیایی و همچنین توزیع عمده کالاهای آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی هستند و قرار است در ملاقات با همتایان خود از بخش‌ خصوصی ایران، زمینه‌های همکاری و تعاملات اقتصادی را بررسی کنند.

سرپرستی این گروه تجاری را نماینده اقتصادی ایالت والونیا بلژیک برعهده دارد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران، در نشست ملاقات این گروه تجاری با فعالان اقتصادی در اتاق تهران، یک مشاور حقوقی از کشور فرانسه نیز حضور خواهد داشت و پیرامون مسائل حقوقی مرتبط با تجارت شرکت‌های ایرانی و اروپایی در دوره تحریم‌ها سخنرانی خواهد کرد و به سوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ خواهد داد.

ثبت‌نام و اعلام حضور اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی برای مشارکت در این رویداد تجاری از طریق لینک انتهای همین خبر در سایت اتاق تهران ضروری است و حضور در این جلسه صرفاً منوط به اخذ تاییدیه ایمیلی از سوی امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران خواهد بود. لازم به ذکر است این همایش به زبان انگلیسی برگزار می شود و امکان ترجمه همزمان وجود ندارد.

برای کسب اطلاع از شرکت‌های بلژیکی حاضر در این رویداد، نشانی وب‌سایت این شرکت‌ها در زیر قابل دسترس است:

www.tensiofix.com

www.dehaenpaul.be

www.ecosteryl.com

نشست هیات تجاری ایالت والونیا بلژیک روز شنبه ۹ آذرماه در محل اتاق تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اداره کشورهای توسعه‌یافته اتاق تهران به شماره ۸۸۷۲۱۲۹۱ تماس بگیرند.

اینجا ثبت‌نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن