اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی جامع پروژه‌های سرمایه‌گذاری

 مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که با هدف تسهیل و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم رشد و توسعه اقتصادی کشور، ایجاد شده است در اقدامی دست به جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های مربوط به پروژه‌های سرمایه‌گذاری زده تا بتواند در زمان مناسب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، بسته جامعی از این پروژه‌ها ارائه دهد.

این مرکز در راستای دستیابی به این هدف و برای ایجاد بستر مناسب، اقدام به راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی جامع به آدرس CIC.TCCIM.IR  کرده که در آن امکان معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملی و منطقه‌ای در سطح کشور و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران مهیا شده است.

از آنجا که تحقق این امر ملی نیازمند مشارکت و همراهی کلیه نهادها، سازما‌ن‌ها، تشکل‌ها و بنگاه‌های بخش خصوصی و دولتی است، طی این فراخوان از کلیه فعالان اقتصادی درخواست شده است که نسبت به احصا و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری که دارای توجیه فنی و اقتصادی و نیازمند جذب سرمایه‌ است، اقدام کنند. به همین منظور نیز فرمی تهیه و به این خبر پیوست شده است که می‌تواند مشخصات پروژه را به پایگاه اطلاعاتی جامع پروژه‌های سرمایه‌گذاری این مرکز اضافه کند تا این طرح‌ها از طریق مبادی مربوطه به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

فعالان اقتصادی در صورت نیاز به هرگونه هماهنگی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۸۸۱۰۷۸۷۵ و ایمیل [email protected] با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن