انجمن جوانان کار آفرین استان تهران

بازدید اعضای انجمن جوانان کارآفرین از شرکت ماشین سازی اراک

به گزارش روابط عمومی انجمن جوانان کارآفرین استان تهران، روز دوشنبه 1398/9/18 ساعت ٦ صبح بازديد از سه واحد صنعتي به دعوت و ميزباني شركت هوپاد ماشين و ماشين سازي اراك آغاز شد.

ابتدا اعضا محترم در شهرک صنعتی شمس آباد حاضر و از شرکت مان اطلس (آقای اصغری) بازدید نموده و سپس با حضور در کارگاه شماره ٢ شرکت هوپاد ماشین (آقای حیاتی) با برخی از فعالیت‌های این شرکت از نزدیک آشنا شدند.

ساعت ٨:٣٠ دقیقه به سمت اراک حرکت کرده و در ساعت ١٠:۴٠ با حضور در کارخانه ماشین سازی با استقبال رسمی مدیر تحقیق و توسعه از سه کارخانه دیگ بخار، متالوژی و ماشین – مونتاژ بازدید نموده و با فرایند تولید انواع محصولات استراتژیک این مجتمع تولیدی از نزدیک آشنا شدند.

در ساعت ١٢:٢٠ دقیقه در سالن کنفرانس با حضور مدیرعامل گروه ماشین-مونتاژ ، معاون مهندسی این گروه، مدیرعامل کارخانه فناوری و رئیس مجتمع آموزشی، مدیر تحقیق و توسعه و مدیران پروژه این مدیریت از یک سو و آقایان پیری، خوشنویس، نوحی، اصغری، دارستانی، حسینی، حیاتی، نماینده اقای اخوان و سرکار خانم صادق نیا جلسه آشنایی با فعالیت طرفین و بررسی زمینه همکاری آغاز شد.

در این نشست صمیمی در ابتدا آقای حیاتی به معرفی اجمالی فعالیت‌های اعضا انجمن پرداخت و آمادگی خود را برای ایجاد بستر همکاری و عقد تفاهم نامه صنعتی بین اعضا انجمن و شرکت ماشین سازی اعلام نمود.

در ادامه دبیرکل انجمن آقای خوشنویس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن از میزبانان قدردانی نمود. سپس اعضا محترم به معرفی حوزه‌های تخصصی خود  (تأسیسات مکانیکال، نیروگاهی، معدن، اتوماسیون صنعتی، سرمایه گذاری و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و عارضه یابی صنعتی) پرداختند.

از سوی دیگر مدیران شرکت ماشین سازی نیز به معرفی توانمندهای این شرکت و طرح‌های توسعه‌ای پرداخته و برای همکاری با اعضا انجمن ابراز تمایل نمودند.

پس از صرف ناهار از ساعت ١۴:۴٠ الی ١٧ جلسات تخصصی اعضا انجمن با مدیران ماشین سازی برگزار شدیو در خاتمه نیز مقرر شد طی نشست‌های مستمر در آینده نزدیک، کار کارشناسی برای عقد قراردادهای همکاری ادامه یابد. همچنین مقرر شد واحد توسعه بازار شرکت هوپاد ماشین، زمینه این نشست‌ها را فراهم کند. این بازدید در ساعت ٩ شب با بازگشت اعضا محترم به تهران خاتمه یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن