انجمن جوانان کار آفرین استان تهران

ملاقات اعضای هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین با آقای دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری

اعضای هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان تهران در ملاقات با رییس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این انجمن و طرح اهداف و برنامه‌‎های آن، مشکلات جوانان فعال در حوزه کسب‌ و‌ کار را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، در این نشست علی‌اکبر ولایتی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای سرمایه‌ گذاری و مشارکت در طرح‌های اقتصادی ارائه شده از سوی انجمن جوانان کارآفرین استان تهران خبر داد و این اطمینان را داد که این نهاد آموزش عالی آماده است تا در توسعه پروژه‌های استارتاپی و دانش‌بنیان جوانان کارآفرین مشارکت داشته باشد.

علی محمدی تات، رییس انجمن جوانان کارآفرین استان تهران با اشاره به برگزاری این نشست و اعلام آمادگی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری و مشارکت با جوانان در اجرای طرح‌های اقتصادی، به روابط عمومی اتاق تهران گفت: در این دیدار، پیرامون مسائل و مشکلاتی که جوانان فعال در حوزه‌های کارآفرینی با آن مواجه هستند، گفت‌و‌گو شد و راهکارهای پیشنهادی برای جبران کم‌کاری‌ها در این عرصه به اطلاع ایشان رسید.

وی با بیان اینکه به‌ رغم طرح شعارهای حمایتی از جوانان، مشکلات کارآفرینان جوان کاسته نشده ‌است، افزود: در حالی معتقدیم که امور اجرایی و کسب‌ و‌ کارهای اقتصادی با پتانسیل فکری و خلاقیت جوانان، رشد و شتاب بیشتری پیدا خواهد کرد که متاسفانه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ریز و درشت دولتی به مانع بزرگی پیش پای کارآفرینان جوان بدل شده‌است.

محمدی با این توضیح که این مشکلات و موانع در جلسه با مشاور عالی مقام معظم رهبری در میان گذاشته شد، افزود: در این نشست از دکتر ولایتی این تقاضا مطرح شد که مشکلات اقتصادی و خواسته‌های جوانان فعال در حوزه‌های مختلف کسب‌ و‌ کار را به اطلاع مقام معظم رهبری برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن