کمپین نوروزی برای مسئولیت اجتماعی
پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در نظر دارد به مناسبت سال نو و با همکاری موسسات و مراکز فعال در زمینه فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی، کمپینی تحت عنوان”میراث پایدار” برای اجرای پروژهها و طرحهای مرتبط با توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتی اجرا کند. در این کمپین سراسری، شرکتها، سازمانها و نهادهای تولیدی، مالی و اقتصادی بجای هزینههای معمول تبلیغاتی عید نظیر چاپ سررسید، هدایای تبلیغاتی و…، بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف اجرای طرحها و پروژههای ناظر بر مسئولیت اجتماعی میکنند. مشارکت در اجرای این کمپین علاوه بر انجام وظایف مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکتی،میتواند در افزایش اعتبار برند و ایجاد وفادری در مشتریان نقش چشمگیری داشته باشد.
براساس تحقیقات انجام شده توسط نهادهای بین المللی در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتها (csr) بسیاری از مصرف کنندگان در دنیا؛ کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از شرکت هایی تهیه میکنند که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی فعال باشند و زمینه فعالیت آنها در عرصه اجتماعی با دیدگاه آنها همسو باشد. علاوه بر این، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال بنگاه هایی برای سرمایگذاری هستند که عملکرد مثبتی در زمینه csr و esg داشته باشند.
شرکتها با توجه به زمینههای مورد علاقه میتوانند در یک یا چند طرح مشارکت کنند. پس از انتخاب طرحها و اعلام آن به پایگاه مسئولیت اجتماعی، جزییات کامل اجرای طرح در اختیار شرکت ها قرار میگیرد. با تقبل هزینههای اجرای هر طرح، جزییات اجرای طرح به شرکت ها اطلاع رسانی میشود و در صورت تمایل این خدمات و فعالیتها در رسانهها بازتاب خواهد یافت.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.csrir.com/campaign سایت پایگاه مسئولیت اجتماعی مراجعه و با تکمیل فرم آنلاین، آمادگی خود را برای مشارکت اعلام کنید.