اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

ماسک به فیس بوک بازگشت

ایالات متحده آمریکا توانست بخش عمده ای از جمعیت را برابر بیماری کرونا واکسینه کند. اما بروز سویه های جدید این ویروس، باعث شده شرکت های بزرگ دورکاری را تمدید کرده و محدودیت های گذشته را برقرار کنند.
فیس بوک، یکی از مهم ترین شرکت های فناوری محور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد صرفه نظر از واکسیناسیون افراد، آن ها را ملزم به استفاده از ماسک در محیط های کاری  می کند.
 فیس بوک اعلام کرده حفظ سلامتی کارکنان و دوستانمان در اولویت ماست و برای توجه به این اولویت، همه کارکنان باید از ماسک استفاده کنند. این تصمیم در فیس بوک  پس از  جهش های ویروس کووید-۱۹ گرفته شده است. این شرکت اعلام کرده همه کارکنان در ادارات فیس بوک در آمریکا شامل این تصمیم جدید می شوند.
این تصمیم قرار است از روز چهارشنبه اجرایی شود و تا اطلاع ثانوی برقرار است. محدودیت های تازه در فیس بوک پس از این اعلام شد که  ادارات محلی در سانفرانسیسکو از مردم خواستند در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند. هم چنین فیس بوک هفته پیش از اعلام کرده بود بازگشت همه کارکنان به ادارات در ایالات متحده منوط به واکسیناسیون است.
فیس بوک تنها شرکت فناوری محوری نیست که برای سلامتی کارکنان در مقابل همه گیری سویه جدید کووید-۱۹ محدودیت های تازه را اعمال می کند. هفته گذشته، شرکت گوگل اعلام کرده همه کارکنان باید واکسن بزنند و برنامه بازگشت کارکنان و پایان دورکاری هم تا اکتبر به تاخیر انداخته می شود.
هم چنین اپل، برنامه بازگشت کارکنان  به محل کار را تا اکتبر به تاخیر انداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن