اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

رشد قیمت سکه و دلار

قیمت سکه امامی امروز در آغاز هفته با ۱۸۹ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و ۸۶۵ تومان رسید. سکه بهار آزادی هم امروز ۱۹۰ تومان گران شد و با نرخ ۴ میلیون و ۸۳۰ تومان معامله شد. نیم سکه هم با ۹۱ هزار تومان افزایش،۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان قیمت خورد.  نیم سکه و سکه گرمی هم در بازار داخل با افزایش قیمت ۶۰ و ۲۲ هزار تومانی به فروش رسید. ربع سکه اکنون یک میلیون و ۵۳۰ تومان قیمت دارد و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.
شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز امروز قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۳۸۳ تومان اعلام کرده است. قیمت هر یک یورو هم در بازار داخل به ۱۴ هزار و ۸۸۰ تومان رسیده است.
محمد کشتی آرای، تحلیل گر بازار سکه در گفت وگو با سایت خبری اتاق تهران از این گفت که باتوجه به تحولات سیاسی منطقه پیش بینی آینده بازار به هیچ عنوان ممکن نیست. کشتی آرای گفت: «دیروز پس از شهادت سپهبد سلیمانی در بغداد، ارزش دلار کاهش یافت و قیمت جهانی نفت بالا رفت. همین مسئله به افزایش قیمت طلا در روز گذشته منجر شد. قیمت هر انس طلای جهانی در روز گذشته ۲۶ دلار  افزایش یافت و طی یک هفته رشد ۷۴ دلاری را ثبت کرد. رشد کنونی قیمت ها در بازار داخل براساس افزایش قیمت در بازارهای خارجی رخ داده است. نرخ سکه و طلا در بازار داخل اکنون حباب ندارد و روال داد و ستدها عادی است».
کشتی آرای هم چنین گفت  قیمت دلار پس از اعلام خبر شهادت سپهبد سلیمانی در بازار داخل وارد کانال ۱۴ هزار تومان شد و امروز به کانال ۱۳ هزار تومان سقوط کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن