اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

جام بازی های رایانه ای در اینوتکس ۲۰۲۱

 نمایشگاه اینوتکس سال ۲۰۲۱، با اضافه شدن یک بخش جدید در سال جاری برگزار می شود.
همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، اولین دوره مسابقات استارکاپ برگزار خواهد شد. استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای در دو رشته PES20 و FIFA20 است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در مسابقات شرکت می کنند.
این جام طی نمایشگاه اینوتکس، از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و فضایی برای برگزاری بازی‌های مقدماتی این رقابت در نمایشگاه اینوتکس درنظر گرفته شده و بازی‌های نهایی نیز در استیج اینوتکس، برگزار خواهد شد.
دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 طی روزهای ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
دوره گذشته نمایشگاه اینوتکس در سال ۲۰۲۰، به طور مجازی میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت و استارت آپ بود. بیش از ۲۰ هزار نفر از دستاورد  شرکت ها و کسب وکارها در این نمایشگاه دیدن کردند. پارک علم و فناوری پردیس صاحب امتیاز نمایشگاه است. روابط عمومی پارک پردیس اعلام کرده اینوتکس ۲۰۲۱، با توجه به همه گیری کرونا به طور ترکیبی، یعنی حضوری و مجازی برگزار می شود. بخش حضوری نمایشگاه در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کووید۱۹ برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی پارک پردیس،  باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مخاطبین این رویداد، اینوتکس ۲۰۲۱ در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه ای در طراحی پلان های نمایشگاهی و ساخت غرفه ها برگزار خواهد شد به گونه ای که بتوان حضور مخاطبان را در شرایط ایمن و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مقدور ساخت.
همچنین بخش مجازی اینوتکس نیز با تغییرات ویژه و امکانات جدید و گسترده، برای تمامی مخاطبین از سراسر جهان قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت‌نام در استارکاپ به آدرس https://inotex.com/starcup مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن