اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

تخصیص بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به شرکت های دانش بنیان

ایلنا

به گزارش ایلنا، در نامه‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) ضمن تقدیر از عملکرد صندوق توسعه ملی عنوان شده است ؛ صندوق توسعه ملی در حمایت از شرکت های دانش بنیان در سه سال اخیرمبلغی بالغ بر ۱۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبارنزد بانک های عامل ویژه فعالیت های دانش بنیان و فناور سپرده گذاری کرده است .
 در ادامه این نامه امده  است، این اعتبارات به صورت تسهیلات سرمایه در گردش  و طرح با نرخ سود ۱۲ درصد در اختیار شرکت های دانش بنیان در بخشهای کشاورزی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنعت و معدن قرار گرفته و نقش موثری در پویایی و بالندگی شرکت های دانش بنیان داشته است.
همچنین، تاکنون ۱۶۶ شرکت دانش بنیان توانسته اند از  این حمایت ها برای ایجاد و توسعه فعالیت های اشتغال ، تولید و خدمت به کشور بهره مند شوند .
در پایان این نامه ، از همکاری و مساعدت های صورت گرفته از سوی هیات عامل صندوق توسعه ملی به ویژه دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی ، برای توسعه فعالیت اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان و پیشبرد اهداف زیست بوم دانش بنیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن