اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

بیت کوین در آستانه انفجار قیمت است؟

بیت کوین به بالاترین قیمت از ماه می تا امروز رسید.
بیت کوین امروزاز مرز ۴۳ هزار دلار عبور کرد و این بشترین قیمت پرچمدار ارزهای دیجیتال در بازار، در دو ماه  گذشته بوده است. براساس گزارش کوین دسک، در بعد از ظهر روزگذشته قیمت بیت کوین به ۴۳ هزار و ۳۴۱ دلار رسید.
به گزارش فوربز، از ماه می، بیت کوین در بازه قیمتی ۳۰ تا ۴۲ هزار دلار معامله شده است. افزایش قیمت بیت کوین در روز گذشته تا مرز ۴۳ هزار دلار بسیاری را به شکستن سدهای مقاومتی در بازار ارزهای دیجیتال امیدوار کرد اما کتی استاکتن، مدیر فیرلید استراتژی می گوید رشد اخیر بیت کوین به معنای عبور از مقاومت های بالاتر نیست.  به گفته استاکتن«برای عبور موفقیت آمیز از مقاومت ها قیمت باید به طور متوالی بیشتر از ۴۲ هزار و ۴۶۵ دلار بماند. در این شرایط است که می توان گفت یک رشد بزرگ اتفاق می افتد».
به باور استاکتن  اگر ارزش دارایی های دیجیتال بیشتر شود، مقاومت بعدی برای بیت کوین، مرز قیمتی ۵۱ هزار دلار است.
ویلیام نوبل، از دیگر تحلیل گران در پلتفرم توکن متریک هم نظر مشابهی دارد. او می گوید عبور از مرز ۴۳ هزار دلار برای بیت کوین مهم است اما اگر بیت کوین از این قیمت بالاتر برود و دوباره آن را تجربه کند می توان گفت که روند صعود در بازار رخ داده است».
به گفته نوبل «۴۹ هزار دلار می تواند ایستگاه بعدی باشد».
بیت کوین در ماه های گذشته از سال ۲۰۲۱، به شگفتی آفرین بازارهای مالی تبدیل شد. قیمت بیت کوین در ماه های گذشته به ۶۱ هزار دلار هم رسید اما در نهایت به نصف آن بازگشت. اکنون ناظران و سرمایه گذاران خرد هر افزایش قیمتی در بازار بیت کوین را زیر ذره بین می برند تا ببیند این رشد، آغاز یک انفجار قیمت دیگر است یا نه؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن