اساسنامه ها و قوانین و آئین نامه ها

بیانیه سفیران باران در خصوص پیوستن به کمپین نفس

باسمه تعالی

ایران روزهای دشواری را سپری می کند. هجوم یک ویروس جهانگیر در میان بی خبری ما، سلامت و امید و اقتصاد مارا نشانه رفته است و اکنون مسیری بجز همدلی، همکاری، همیاری و همراهی در کنار امید به آِینده را نمی توان متصور بود. پاندمی ویروس کرونا و شیوع سرسام آور بیماری کووید ۱۹ کشور را در بحرانی فراگیر فرو برده است و عبور از این بحران تنها در سایه اتحاد، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و عمل به دستورالعمل های علمی میسر خواهد بود.
این بحران اما در شرایطی روی داده است که کشور به دلایل عدیده من جمله تحریم های ظالمانه با کمبود شدید منابع روبروست و حال اقتصاد ایران خوب نیست. ضرر و زیان هنگفت کسب و کارها در کنار هزینه سرسام آور هر دو فاز پیشگیری و درمان روزهای تاریک و مبهمی را پیش روی فعالین اقتصادی قرار داده است. اما سفیران باران که سال گذشته در چنین ایامی متعهد شد که وظیفه دیده بانی بخش خصوصی را به عهده بگیرد، برعهد خود پایبند است و در همین راستا تلاش جمعی از فعالان اقتصادی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در این شرایط خطیر را در قالب کمپین نفس ارج می نهد و ضمن اعلام رسمی پیوستن به این کمپین تعهد می نماید که با حضور فعال در این عرصه برای عبور مردم عزیز ایران از این بحران از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.
به امید اینکه بخش خصوصی با همیاری عمومی گامی مهم در جهات خروج میهن از این بحران بردارد و با شکست کرونا بار دیگر نور امید را در چهره آحاد ملت ایران مشاهده نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن