اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

چطور در لینکدین دیده شویم؟

بیش از صدها میلیون کاربر در لینکدین فعالیت می کنند و هزاران متخصص جویای کار، کاربران را ارزیابی می کنند. رقابت در این شبکه اجتماعی درحال افزایش است. در این شرایط باید برای بهتر دیده شدن چه کرد؟ کایل کرومر الیوت، نویسنده فوربز چند توصیه برای کاربران لینکدین دارد که خلاصه ای از آن را می خوانید.
عنوان کاری شما در لینکدین، نخستین نکته ای است که در مشخصات شما دیده می شود. این عنوان باید هم با دیگران ارتباط برقرار کند و هم تفاوت شما را در در بین صدها کاربر دیگر لینکدین نشان دهد. اگر می خواهید در شرکت های مطرحی مثل آمازون، اپل و مایکروسافت کار کنید، با فهرست کردن عناوین شغلی تان به جایی نمی رسید. باید یک گام جلوتر بیایید و در عنوان شغلی تان در لینکدین، نشان بدهید که شما چه تفاوتی با دیگر متقاضیان کار دارید. یک فرمول برای نوشتن چنین عنوانی وجود دارد: نقشی که مورد هدف شماست، حوزه تخصصی و ویژگی خاص شما.
یک عنوان هوشمندانه برای نشان دادن ارزش های خود تعریف کنید. شما باید خیلی سریع توجه خوانندگان را به پروفایل خود جلب کنید. می توانید بنویسید من به (مخاطب هدف) کمک می کنم با( راه حل) به این نتیجه برسد(نتیجه). با شناسایی مخاطبان خود شروع کنید، قرار است به چه کسانی خدمت کنید، راه حل مشخص ارائه کنید و بنویسید قرار است سازمان را به چه نتیجه ای با استفاده از راه حل خود برسانید.
من به تازگی برای زندگی به شهر دیگری رفتم و می دانید چطور برای ناهار آن روز یک رستوران انتخاب کردم؟ از خواندن ارزیابی های آنلاین. این در مورد صفحه لینکدین شما هم صادق است. شما در پروفایل خود یک نکته را ادعا می کنید، و اگر چند نفر از این ادعا حمایت کنند، یعنی ادعای شما قدرتمندتر و قابل باورتر است. بنابراین برقراری ارتباط با دیگر کاربران را جدی بگیرد و از آن ها بخواهید برای حوزه کاری شما یک توصیه نامه بنویسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن