اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

چالش‌های کرونایی در تولید و عرضه نان صنعتی

مهدی خان‌محمدی، موسس نان سحر

 

با همه‌گیری کرونا و افزایش نگرانی مردم از ابتلا به این بیماری، برخی محصولات خاص در صنایع غذایی مورد استقبال قرار گرفته که از جمله آنها نان صنعتی است.

  • مردم با این فکر کاملا درست که نان صنعتی بسته‌بندی شده و سالم‌تر است، بیش از همیشه انواع نان‌های صنعتی را به سفره‌هایشان راه داده‌اند. در مقابل، تقاضا برای محصولات دیگر مثل انواع شیرینی کاهش یافته و بسیاری از واحدهای تولید این اقلام و صنوف زیان دیده است.
  • در صنعت نان و شیرینی با چند چالش روبه‌رو شده‌ایم. در وهله اول، تهیه مواد اولیه و واردات دشوار شده و راهی برای واردات محصول و پیش از آن بانکی برای حواله پول وجود ندارد. در بعضی موارد با این که هزینه‌ها پرداخت شده، محموله به کشور نرسیده است.

در بخش تولید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت کار می‌کنیم که هزینه تولید را افزایش داده است. خرید شوینده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌ها و تهیه ماسک، کلاه و لباس مخصوص به کارگران که باید هر روز تعویض شود و تب‌سنجی، از مواردی است که برای حفظ جان نیروی انسانی باید آن را دنبال کنیم.

در بخش عرضه محصولات در شعب نان سحر، برای سلامت کارکنان و مردم و حفظ فاصله اجتماعی علائمی را در فروشگاه نصب کرده‌یم. عدم توجه به این مساله از سوی برخی مشتریان نیز به چالشی در در بخش عرضه تبدیل شده بود.

خوشبختانه با افزایش آگاهی مردم و درک درست مسئله، مشتریان بیش از گذشته با ما همکاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن