اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

وبینار حقوق مالکیت فکری

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که پس از یک وقفه کوتاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش‌‌های کاربردی خود به فعالان اقتصادی و اعضایش را از سر گرفته است، برگزاری یک سمینار آنلاین با موضوع حقوق مالکیت فکری را در تقویم آموزشی بهار سال ۱۳۹۹ قرار داده است.

 این وبینار در روز دهم خرداد ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ برگزار ‌می‌شود و فعالان اقتصادی و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند. با این حال اعضای اتاق تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتآپ‌‌ها با اخذ معرفی‌نامه از معاونت کسب و کار اتاق تهران مشمول درصد بالایی تخفیف برای حضور در این وبینار هستند.

در وبینار حقوق مالکیت فکری، آموزش‌‌هایی در زمینه نظام حمایت از مالکیت فکری به موجب قوانین ایران و معاهدات بین‌المللی، ثبت و حمایت از علائم تجاری، اختراعات و طرح‌‌های صنعتی و دعاوی مالکیت فکری در ایران ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد آنلاین، ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. هم‌چنین می‌توانند فرم ثبت‌نام خود از طریق نمابر ۸۸۱۰۷۷۶۲ یا ایمیل [email protected] ارسال کنید. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس بر اساس تاریخ ثبت‌نام متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۷۷۳۲ و۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن