کمپین نفس

هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد تومانی اتاق اصفهان برای مقابله با کوئید ۱۹

مجتبی کاروان، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان: اتاق بازرگانی اصفهان بودجه‌ای ۲۵ میلیارد تومانی به عنوان کمک‌های بلاعوض برای مقابله با ویروس کوئید ۱۹ در نظر گرفته است.

طی سه هفته گذشته کمیته مشترکی متشکل از اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل دادیم و درباره تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی اقدام کردیم. تاکنون حجم قابل توجهی ماسک، ونتیلاتور، لباس ایزوله و … تهیه و در اختیار مجموعه دانشکده علوم پزشکی قرار گرفته و این امر به صورت مستمر ادامه دارد.

با ارائه یک هزار و ۵۰ بسته متشکل از کارت هدیه، پوشاک و محصولات بهداشتی از کادر درمانی ۲ بیمارستان مرکز کوئید ۱۹ استان اصفهان تقدیر و تشکر شد. همچنین تاکنون ۱۲ هزار بسته اقلام بهداشتی در اختیار خانوارهای حاشیه شهر قرار گرفته است.

توزیع ۲۵۰ هزار بسته غذایی شامل برنج، گوشت، روغن و مرغ در میان خانوارهای کم بضاعت و بی بضاعت در دستور کار هفته آتی قرار گرفته و اکنون در حال تهیه اقلام آن هستیم.

در حال همکاری با اتاق کاشان جهت تامین بودجه مورد نیاز آنها هستیم. تاکنون بودجه خرید ۱۰ ونتیلاتور تامین و عملیاتی شده و در حال خرید ۲۰ مانیتور ICU برای این استان هستیم. همچنین در حال پیگیری برای تهیه ۲۰ مانیتور ICU برای استان اصفهان نیز هستیم.

#کمپین_نفس
#بخش_خصوصی_همیاری_عمومی

@nafas_campaign

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن