اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

میزان تقاضای آب بالا رفته است

ایلنا

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، “علی اکبر محرابیان” که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه این استان، اظهار کرد: شرط بهره‌بردن مردم از موهبت‌های الهی ازجمله آب، تدبیر، حفظ وحدت و بحث‌های کارشناسی در محیط خودش است.
وی با اشاره به اینکه میزان تقاضای آب در کشور بالا رفته و نزولات آسمانی کاهش پیدا کرده، گفت:  بارگزاری‌هایی که در منابع آب انجام شده است نامتعادل بوده که باعث بروز مشکلاتی در محیط زیست و منابع زیرزمینی شده و عدم تحقق خواسته‌های مردم را موجب شده است.
وزیر نیرو بر ضرورت اتخاذ یک تدبیر ملی در حوزه آب تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی، توزیع عادلانه آن یک ضرورت است که باید با رعایت اصول علمی و فنی تدبیری بیندیشیم تا اشکالات گذشته را بر طرف کرده و با گفتگوهای کارشناسانه مشکلات مردم را مرتفع کنیم.
در این دیدار “حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام” نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دولت فعلی بر مدار ایمان قرار گرفته و تلاش بر آن است که بر اساس عدالت پیش برود، گفت: مردم انتظار فراوانی در حل مشکلات و رفع موانع دارند و امیدوارند که آزمون و خطاهای گذشته چراغ راه آینده قرار بگیرد.
وی ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه برق‌رسانی به منطقه سخت‌گذر لبد در بخش بازفت، گفت: مردم به صورت جدی به دنبال مسئله آب در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن