اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

منتظر ما باش

در روز گذشته یک پیام تصویری از سوی یک گروه هکری منتشر شده که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا را مخاطب خود قرار داده است. در این پیام، ایلان ماسک یک مدیر خودبرتربین با عقده های روانی معرفی شده است که در این سال ها، با وسواس چهره خوبی از خود ساخته اما در واقع، حتی موسس تسلا هم نیست و این شرکت را از دو فرد بسیار باهوش خریده است. هکرها اعلام کردند بیشتر درآمد تسلا از کمک های دولتی و امتیازهای قابل انتقال کسب می شود.
این گروه هکری ایلان ماسک را مدیری معرفی کرده که بیشترین چرندیات را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. هم چنین در این ویدئو گفته شده تسلا تنها شرکتی نیست که در زمینه فضایی کار می کند اما مدیر آن علاقه دارد در این زمینه مورد توجه جهان قرار بگیرد.
در این پیام تصویری گفته شده تسلا در ماه های اخیر از نگهداری بیت کوین بیش از فروش خودرو درآمد کسب کرده است و پول خریداری بیت کوین را هم از محل کمک های دولتی دریافت کرده است.
هکرها در این پیام گفته اند مردم زیادی در جهان با پذیرش ریسک سرمایه گذاری در بازاررمزارزها به دنبال بهتر کردن زندگی خود هستند اما به نظر می رسد ایلان ماسک درکی از شرایط طبقه کارگر و متوسط ندارد. ماسک درحالیکه در قصر میلیونی خودش نشسته، با توئیت کردن شکلک زندگی آن ها را به سخره گرفته است.
 آن ها گفته اند ایلان ماسک این مردم را درک نمی کند چراکه ثروت خود را از دزدی از معادن زمرد آفریقا به دست آورده است. این گروه توئیت های ایلان ماسک را ناشی از تغییرات خلقی اش دانسته اند. تغییراتی که رویای بخشی از مردم برآن بنا شده است. آن ها به ایلان ماسک اعلام کردند:«منتظر ما باش».  
ایلان ماسک هنوز به این پیام تصویری واکنشی نشان نداده است. در ساعت های گذشته از انتشار این پیام تصویری علیه ایلان ماسک، بیت کوین در کانال ۳۶ هزار قرار گرفته است. هم چنین قیمت دوج کوین، رمزارز مورد علاقه ایلان ماسک ۳۷ سنت است.
ایلان ماسک در چندماه گذشته درباره ارزهای مجازی توئیت زده و انتظار از استفاده حداکثری از رمزارزها در شرکت تسلا زمینه ساز نوسان قیمت و حتی تقویت بعضی ارزهای دیجیتال شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن