اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

سازمان امور مالیاتی کشور از عملیاتی‌سازی گام به گام طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی خبر داد. این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در تمامی اداره‌های امور مالیاتی شهر و استان تهران به اجرا درآمده ‌است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی مؤدیان دارای پرونده‌ مالیاتی در این اداره‌های کل، می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک این سازمان به نشانی www.tax.gov.ir و ثبت درخواست استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی، حساب کاربری ابلاغ الکترونیکی را برای خود فعال کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

محمد مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی طی نامه‌ای که به مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، نوشته این طرح را در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش مراجع حضوری مؤدیان در پی شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرده است که با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند امور می‌تواند منجر به افزایش سطح رضایتمندی فعالان اقتصادی شود.

 اعضای اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی تهران با مراجعه به سامانه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور، اطلاعات بیشتر در این خصوص را دریافت و نسبت به استفاده از خدمات ارائه شده برخوردار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن