اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

روند رو به کاهش ارزش واقعی سهام عدالت

منبع: ایسنا

پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.  

بر این اساس، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، در روز شنبه ۲۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه، ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۲۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است.
بر این اساس ارزش روزانه سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی، در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.
همچنین سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روز شنبه هفته قبل ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته است.
البته این مباحث درحالی مطرح می شود که تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده و سهام داران اجازه فروش سهام خود را ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن