اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

رشد اندک قیمت سکه

 شاخص کل بازار سرمایه امروز ۲۶ مردادماه سال جاری و در آغاز آخرین هفته این دومین ماه تابستان ۱۴.۳۳ واحد رشد کرد و در کانال ۲۶۱ هزار واحد قرار گرفت. امروز در آغاز  معاملات، شاخص کل رشد کرد و حتی تا کانال ۲۶۲ واحد ارتفاع گرفت با این حال از ساعت ۱۰ صبح به بعد، شاخص کل وارد کانال نزولی شد و در نهایت در ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد متوقف شد. امروز در  ۳۵۳.۹۹۶  معامله، ۳.۸۸۰ میلیون سهم مورد داد و ستد قرار گرفت. ارزش این معاملات ۱۲.۷۳۸.۸۵۶ میلیون ریال برآورد شده است.
معامله سهام مخابرات ایران، بورس اوراق بهادار تهران، ایران خودرو، بانک پارسیان و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بیشتری اثر را بر رشد شاخص کل داشت. در مقابل روند معاملات سهام پتروشیمی پارس، مپنا، فولاد مبارکه، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو از رشد بیشتر شاخص کل جلوگیری کرد.
امروز نرخ انواع سکه در معاملات اندکی افزایش یافت. سکه امامی نسبت به روز گذشته ۷ تا ۱۰ هزار تومان گران شد، نرخ سکه بهار آزادی، با رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت به۴ میلیون و ۱۰۰ رسیدو نیم سکه هم با همین میزان رشد قیمت، ۲ میلیون و ۱۹۸ تومان معامله شد.
امروز نرخ اسکناس سبز آمریکایی در بازار آزاد بدون تغییر ماند و ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. یورو تا ظهر امروز ۱۳ هزار و ۱۹۱ تومان قیمت گرفت  اما نرخ دیگر ارزها از جمله درهم امارات و لیر ترکیه افزایش یافت. بازار ارزهای مجازی هم روز به نسبت با ثباتی را گذراند. پرچم دار این بازار، بیت کوین  امروز با افت ۰.۳۴ درصدی قیمت، ۱۰ هزار و ۳۹۵ دلار  معامله شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن