اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

رحمانی: استعفا ندادم/ مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی دلیل برکناری‌ام بود

منبع: فارس

رضا رحمانی که دیروز با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور نوشت: با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حتماً مستحضرید که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۹ جناب آقای واعظی با این جانب تماس و تهدید کردند در صورت رأی نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی، نمایندگان خصوصاً نمایندگان آذری‌زبان را قانع و برای این طرح رأی بگیرید. بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و بنده مشکلی با موضوع ندارم. امروز ۲۲ اردیبهشت ۹۹ که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجدداً جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفا بدهم.
به استحضار می‌رسانم حجت شرعی برای استعفا نمی‌بینم و کماکان مثل  ۱۹ ماه و سالیان گذشته با تمام توان آماده خدمت‌گذاری بوده و به ویژه در شرایط سخت کشور و تجربیات گران‌بهایی که اندوخته‌ام کماکان آماده فداکاری و خدمت‌گذاری شبانه‌روزی به مردم عزیزمان هستم.
از اینکه در دوره حدود ۱۹ ماهه مسئولیت اینجانب علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب برای تعطیلی تولید کشور به مدد الهی و تلاش شبانه‌روزی همکاران صدیقم نسبت به حفظ افزایش و رونق تولید و تولید کالای اساسی و مایحتاج عمومی کشور به ویژه عبور از تحریم و حوادث مختلف و علی‌الخصوص بحران کرونا که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، به خود می‌بالم و در تعجب هستم که چرا علی‌رغم حصول نتایج درخشان و قابل افتخار می‌بایست اینگونه بنابه انگیزه‌های سیاسی تحت فشار قرار گیرم.
در هر حال هر تصمیمی که بگیرید برای اینجانب محترم است و کماکان خود را خدمت‌گذار عاشق ملت بزرگ ایران و سرباز ولایت می‌دانم.
رضا رحمانی 
۲۲ اردیبهشت ۹۹ 
نامه رضا رحمانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن