اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان شد

منبع:ایسنا
نرخ دلار امروز (شنبه، دوم بهمن‌ماه) در صرافی‌های بانکی با ۲۳۹ تومان افزایش قیمت نسبت به چهارشنبه هفته گذشته (۲۹ دی‌ماه)، با نرخ ۲۵ هزار و ۸۰۱ تومان معامله شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز با کاهش ۷۵ تومانی قیمت نسبت به روز گذشته برابر با ۲۹ هزار و ۳۷۷ تومان بود.  قیمت خرید هر دلار امروز ۲۵ هزار و ۵۴۶ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۷۸۵ هزار تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۲۳۷ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۴۶۶ تومان بود. این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار و ۶۳۵ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۸۹۶ تومان اعلام شد. همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۱۰۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۷۶۹ تومان معامله شد.
به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و پس از آن در محدوده قیمت ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان نوسان داشت. نرخ دلار از اواخر آذرماه و به‌طور مشخص از ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت مانده بود و از یک هفته گذشته پس از ۶ ماه دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و با ادامه کاهش قیمت‌ها از ۲۷ دی‌ماه پس از چند ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن