اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

درس بدهید، یاد بگیرید و در خانه بمانید

ملاقات با طرف های خارجی در نشست های کاری، بهبود وضعیت شغلی یا تقویت زبان برای زمانی که شر کرونا از سر جهان کنده شود و سفرهای خارجی رونق بگیرد، از جمله انگیزه های افراد برای یاد گرفتن زبانی غیر از زبان مادری شان است. همچنین می توان بعضی افراد را ماجراجویانی دانست که می خواهند سر از همه زبان ها در بیاورند و کمی از همه آن ها بدانند. در سال های گذشته، چنین ماجراجویی هزینه های زیادی داشت اما این روزها، با کمک فناوری، یادگیری آسان شده است. استارت آپ های حوزه یادگیری، از جمله کسب وکارهای نو بودند که در دوره همه گیری کرونا، مورد توجه قرار گرفتند. در کشوری مثل ایران که یادگیری زبان خارجی بازار پر رونقی است، هنوز راه اندازی کسب وکارهایی با موضوع آموزش زبان طرفدار دارد.
تیچستان از جمله سایت های آموزش زبان های خارجی با استفاده از مدرسان حرفه ای است که در سال ۹۹ ایجاد شده است. در تیچستان علاوه بر انگلیسی می توان زبان های چینی، ژاپنی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی و فرانسوی را هم آموخت. هم چنین در تیچستان برای مدرسان زبان که امکان تدریس حضوری ندارند، فرصت تدریس مجازی فراهم شده است. این استارت اپ مدعی است بسری مطمئن و شفاف را برای یادگیری زبان آموزان فراهم کرده است. آموزش آنلاین زبان با کلاس های تصویری و زنده، راهکاری است که تیچستان برای ساده سازی و اثرگذاری فرایند یادگیری ارائه می کند.
استاد زبان، وی لرنو، هلو، آنلاین آکادمی، بیاموز، فریدلینگو، فونتیک، تیکا، آیلینگو، زبان تیپ، اتیچر، ترجمیار، دوران و دیپ انگلیش از دیگر استارت آپ هایی است که در زمینه آموزش زبان فعالیت می کنند. دستیاری ترجمه، آموزش نکات کلیدی، یادگیری با مدرسان خارجی، خدمات ترجمه و ویراستاری، تولید محتوا و نرم افزار آموزشی از جمله زمینه های فعالیت استارت آپ هایی است که در حوزه آموزش زبان های خارجی در ایران فعالیت می کنند. 
با ادامه همه گیری کرونا ممکن است تعداد استارت اپ های فعال در حوزه آموزش مجازی بیشتر شود. با این وجود، پایان همه گیری به عنوان نقطه پایانی بر فعالیت این کسب وکارها در نظر گرفته نمی شود. باید دید مردم پس از تجربه این دوره سخت، عادت های تازه را حفظ می کنند یا خیر؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن