اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

داده های لازم درباره ارزهای دیجیتال را کجا بخوانیم؟

دور از ذهن نبود که در سنگاپور، کشوری با سریع ترین اینترنت جهان، یک پتلفرم اطلاعات و اعلام قیمت ارزهای دیجیتال در رتبه نخست استارتاپ ها بایستد. کوین گیکو، علاوه بر سنگاپور، در منطقه جنوب آسیای شرقی هم به عنوان نخستین استارتاپ شناخته می شود و در رتبه بندی جهانی استارتاپ بلینک از استارتاپ های ۱۰۰۰ شهر در ۱۰۰ کشور جهان، در جایگاه ۱۵ اُم است.
کوین گیکو در سال۲۰۱۴ کارش را آغاز کرد. موسسان این استارتاپ یعنی تی ام لی و بابی اونگ، چند ماموریت برای خودشان تعریف کردند،  نخست تسهیل دسترسی به اطلاعات درباره رمزارزها و دوم تقویت بینش کاربران با اتکا به داده های کاربردی. آن ها در همین سال ۳۶۰ بررسی از بازار رمزارز عرضه کردند و در سال ۲۰۱۷، نخستین گزارش فصلی کوین گیکو از بازار رمزارزها منتشر شد. از سال ۲۰۱۸، کوین گیکو برای مشترکان به طور روزانه بولتن خبری بازار رمزارزها را ارسال می کند.
امروز در سال ۲۰۲۱، کوین گیکو با ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده در ماه و بیش از ۱۰ میلیون کاربر به عنوان بزرگترین پایگاه داده درباره رمزارزها در جهان شناخته می شود. در کوین گیکو می توان درباره بیش از ۶ هزار دارایی دیجیتال و ۴۰۰ صرافی بین المللی خواند. تا سال ۲۰۲۱ بیش از یک میلیون نفر اپلیکیشن کوین گیکو را دانلود کرده اند. کوین گیکو می گوید در ارائه اطلاعات و گزارش هایش درباره دارایی های دیجیتال و بازار رمزارزها بی طرف و مستقل عمل می کند.
کوین گیکو با انتشارات و رسانه های بین المللی مختلفی در جهان از جمله فوربز، وال استریت ژورنال، بلاک، سی ان بی سی، کوین دسک، اینترنشنال بیزنس تایمز، کوارتز و دیکریپتو. کار می کند.
دسترسی به اطلاعات و داده های مناسب در حوزه رمزارزها از مهم ترین نکات در تحلیل بازار و انجام معاملات است که کوین گیکو فرصت آن را برای کاربران و علاقمندان به دارایی های دیجیتال فراهم کرده است. این استارتاپ سنگاپوری به طور روزانه قیمت انواع رمزارزها را اعلام می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن