اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

خودروساز چینی با فاکس کان همکاری می کند

یک قرارداد همکاری بین یک شرکت تایوانی و یک خودروساز چینی بسته شده که نشان می دهد صنعت خودروسازی در جهان در همه کشورها به همکاری با شرکت های فناوری محور گرایش پیدا کرده است. با ساخت خودروهای برقی و موفقیت های پی در پی تسلا، جهان منتظر است تا صنعت خودروسازی در یک دهه آینده بیش از هر زمان دیگری متحول شود. تحولی که فناوری و سوخت های پاک، نقش مهمی در آن ایفا می کند. 
فاکس کان، مونتاژکننده تلفن های آیفون برای شرکت اپل، با خودروسازی جیلی، از خودروسازان چینی برای ساخت خودرو و محصولات مرتبط و عرضه به دیگر شرکت ها همکاری می کند.
فاکس کان و جیلی، یک قرارداد همکاری برای فروش تجهیزات صنعتی و خدمات به بازار صنعت خودروی جهان ایجاد کردند.  این قرارداد همکاری که خبر آن در روز سه شنبه اعلام شد، نشان می دهد صنعت خودرو در جهان می خواهد با اتکا به شرکت های فناوری محور آینده را بسازد. فاکس کان و جیلی قرار است  انواع محصولات مربوط به خودرو و سیستم های حمل و نقل را در جهان به دیگر خودروسازان بین المللی  عرضه کنند.
شرکت تایوانی فاکس کان مهم ترین مونتاژ کننده تلفن های هوشمند اپل است. در سال گذشته این شرکت پتلفرمی ایجاد کرد که در زمینه تولید خودروهای برقی به شرکت های خودروساز خدمات می دهد. در ماه جاری، فاکس کان، با خودروساز چینی بایتون، برای قرارداد همکاری امضا کرده بود تا نخستین وسیله نقلیه خود را ساخته و روانه بازار کند.
هم چنین شرکت جیلی، با غول فناوری چین، بایدو به عنوان سهامدار اقلیت قرارداد امضا کرده است. جیلی در معاملات این شرکت به عنوان همکار صنعتی بایدو شناخته می شود.
فاکس کان و جیلی براساس قرارداد همکاری جدید ۵۰ درصد سهام یکدیگر را در اختیار می گیرند.
 این قرارداد  خودروسازان جهان در آینده را برای طراحی به این دو شرکت هدایت می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن