اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

تعداد تک شاخ های اروپا به ۷۰ رسید

تعداد استارت آپ های تک شاخص اروپا به ۷۰ استارت آپ رسید.
به گزارش سیفتد،در نوامبر سال گذشته تعداد تک شاخ ها در اکوسیستم استارت آپی اروپا به ۶۰ استارت آپ می رسید. از آن زمان تا امروز، یعنی می سال ۲۰۲۱، تعداد تک شاخ های اروپایی به ۷۰ استارت آپ رسیده است. هم چنین هشت استارت آپ دیگر هم سهام خود را عرضه کردند که  دارکتریس، ارایول، دلیورو و یوی پث از جمله آن هاست.
استارت آپ های مالی و فرانسوی در یک سال گذشته عملکرد خوبی در اروپا ثبت کردند. لیندیبل، استارلینگ، بلاکچین دات کام، بیتپاندا، شیفت تکنولوژی، وسیتایر، کالکتیو و آلن به جمع استارت آپ های تک شاخص در قاره سبز پیوستند.
اروپا در سال ۲۰۲۱، عرضه اولیه های بیشتری از این شرکت های استارت آپی را انتظار می کشد.
استارت آپ تک شاخ استارت آپی است که ارزش آن به بیش از یک میلیارد دلار رسید.
نخستین استارت آپ های موفق در ایالات متحده آمریکا و در کالیفرنیا شکل گرفت اما تلاش های دولت ها در قاره سبز به توسعه کسب وکارهای نوپا در اروپا کمک کرده است. جذب نخبگان از سراسر جهان، ارائه برنامه های حمایتی از استارت آپ ها، پرداخت تسهیلات از جمله برنامه های حمایتی دولت های اروپایی برای توسعه کسب وکارهای نوپاست.
توسعه کسب وکارها با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی، از جمله کاهش آلایندگی، کاهش تولید گاز های گلخانه ای، کاهش مصرف انرژی، استفاده از منابع پایدار انرژی و … در قاره سبز دنیال می شود. قرار است در توسعه کسب وکارهای نوپا، از تخریب هایی که  شرکت ها و صنایع سابقا در محیط زیست ایجاد کردند، تا جای ممکن اجتناب شود. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن