اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

بیت کوین به ۶۳ هزار دلار رسید

 بیت کوین صبح امروز از مرز ۶۳ هزار دلار عبور کرد و به بالاترین قیمت در تاریخ ارزهای دیجیتال رسید. براساس آخرین اطلاعات کوین دسک، ارزش بازار بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، به ۶۳.۷۰۷.۳۴ دلار رسیده است. اما بعد چه؟ پس از این رشد قابل توجه، باید چه تحولی را در بازار ارزهای دیجیتال انتظار داشت؟
فوربز در گزارشی که امروز منتشر شده، نظر چند نفر از ارزیابان بازار را بررسی کرده است.
جان پیرلاستون، ناشر کریپتوپترن از رشد قیمت تا ۶۵ هزار دلار خبر داده است. پیرلاستون تاکید کرده بیت کوین می تواند به قیمت های بالاترین در ۲۴ ساعت آینده برسد. هم چنین او پیش بینی کرده بیت کوین در مرز ۷۷ هزار دلار مقاومت کند و پس از آن از مرز ۱۰۰ هزار دلار هم رد شود. با این حال او احتمال ریزش قیمت در کوتاه مدت را هم در نظر گرفته است. «با توجه به  بعضی معرف ها در بازار از احتمال تغییر قیمت در یک تا سه هفته آینده وجود دارد. ممکن است قیمت بیت کوین تا ۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار هم کاهش پیدا کند».
جیسون لائو،  مدیر صرافی اوکی کوین معتقد است پس از چند هفته ثبات قیمت در بازار، بیت کوین در نهایت از مرز ۶۱ هزار دلار عبور کرد و در یک شب به اوج رسید. به گفته لائو «ما سطح حمایتی ۵۰ و۵۱ هزار دلار و ۵ هزار و ۵۶ هزار دلار را دیدیم و حالا با رشد بیت کوین انتظار داریم این سطح حمایتی تغییر کند. هرچند هنوز در مرحله شناسایی قیمت هستیم اما انتظار دارم سطح حمایت به ۷۰ هزار دلار برسد». او هم چنین به عرضه اولیه کوین بیس در معاملات بورس آمریکا به عنوان یک ارز دیجیتال با نماد کوین به عنوان دلیل رشد قیمت بیت کوین اشاره کرده است.
کیانا دنیل، مدیر اینوستا دیوا از قدرت بیشتر و ظرفیت بالاتر بازار ارزهای دیجیتال گفته است. به گفته دنیل، «بازار بیت کوین به  سوخت بیشتری برای تصرف قله های مرتفع تر نیاز دارد». هم چنین او سطح مقاومت بعدی را ۷۰ هزار تا ۷۶ هزار دلار می داند. او  هم چنین پیشنهاد کرده تحلیل گران در ارزیابی بازار به مدل ایچی موکو توجه کنند  که تا امروز، ریزش قیمت ها در بازار بیت کوین، کمتر از پیش بینی های انجام شده با این روش تحلیل بازار نبوده است.
ویلیام نوبل، مدیر تحلیل و بررسی در پتلفرم توکن متریک  هم به سطح ۷۳ هزار دلار برای صعود بعدی بیت کوین اشاره کرده است. به گفته نوبل « شانس قوی برای رشد بیت کوین تا ۹۲ هزار دلار وجود دارد  و این رشد ممکن است زودتر از انتظار مردم رخ دهد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن