اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزیسفیران باران

بیانیه شماره ۱ سفیران باران به مناسبت انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سفیران باران بیش از یکسال پیش از جمع جوانانی که دغدغه بهبود شرایط اقتصادی کشور را داشتند متولد شد و در پیش مجمع انجمن جوانان کارآفرین تهران در اسفند ماه سال گذشته اعلام موجودیت نمود.

سفیران باران در جریان تشکیل انجمن جوانان کارآفرین تلاش نمود تا شایسته سالاری، برنامه محوری و اصول تشکلی را ترویج نماید و به همین دلیل در عین حضور در انتخابات فضای گفتگو برای دیگران را نیز فراهم نمود تا صدای جوانان باشد. اما پس از پیروزی در انتخابات انجمن جوانان در خردادماه سال جاری، طوفان تشکلی برخی بزرگ نما ها سبب ریزش در سفیران باران شد. اما امروز با سفیران باران رویشی مجدد و حضور جوانانی تازه از فضای کسب و کارهای نوین و در آستانه اسفندی دیگر اعلام می کند تا آماده است نقش خود را در انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ایفا نماید.
اسفند ۹۷ فصل انتخاب است. انتخابی برای عبور از بحرانی که در چند سال آینده در پیش رو خواهیم داشت. امروز جوانان بخش انکار ناشدنی و مهمی از اقتصاد ملی هستند و برای عبور از بحران، اقتصاد ایران به آنها نیازمند است لذا بیان مطالبات آنها بویژه جوانانی که در حوزه کسب و کارهای نوین فعال هستند، در انتخابی دقیق تر و بهتر و تشکیل اتاق مطلوب بسیار موثر است. بر این اساس سفیران باران در نظر دارد تا هم صدای رسای جوانان در انتخابات باشد و هم بستری مناسب برای گفتگو با نامزدها و ائتلاف ها را فراهم آورد تا یاری گر انتخاب کنندگان برای تشکیل اتاقی شفاف و کارامد باشد. سفیران باران معتتقدند همواره باید امیدوار بود و پرتلاش و در راستای اصلاح شرایط دست از تلاش برنداشت لذا از یکایک فعالین محترم اقتصادی در ایران دعوت می کنند که با سفیران باران همراه باشید تا همه در کنار هم گامی در راستای تشکیل اتاق مطلوب برداریم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن