کمپین نفس

بخشی از سئوالات متداول درمورد کمپین نفس

۱- هدف کمپین نفس چیست؟

هدف کمپین نفس بهره‌گیری از توان و منابع بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای حل هر چه زودتر و بهتر بحران شیوع بیماری کرونا (COVID-19) در کشور است. اهمیت موضوع همه‌گیری کرونا در اقتصاد و سلامت کشور به حدی است که فعالان اقتصادی در پویشی به کمک مردم و اقتصاد کشور آمده اند. اهداف کامل کمپین و جزییات بیشتر در صفحه های مجازی این کمپین درتویتر، وب، تلگرام و اینستاگرام ارائه شده است.

۲- چرا کمپین نفس؟ معنی نفس آن چیست؟

نفس یک اسم نمادین برای انتقال مفهوم حیات و سلامتی است. بخش خصوصی خودش را در همراهی نفس سالم جامعه در شرایط پیش آمده مسوول می بیند. نفس همچنین مخفف سه واژه نوآوری، فنآوری و سلامت است.

۳- چگونه می توانم به کمپین نفس کمک کنم؟

– با اعلام حمایت و همراهی با کمپین
– با همرسانی اخبار و اطلاعات و فراخوانهای کمپین در شبکه های اجتماعی و روشهای دیگر
– با کاربست دستورالعملها و توصیه¬های منتشر شده توسط کمپین برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا
– با اهدای کمکهای مالی به حسابهای اعلام شده توسط کمپین
– با توصیه به دیگر شرکتها و اشخاص برای کمک مالی به کمپین
– با انتقال مشکلات به وجود آمده برای کسب و کارها و صنوف مختلف به کمپین برای پی گیری موارد – با اعلام کمکهای دیگری که می توانم بکنم (تولید یا تهیه اقلام مورد نیاز، انجام کار داوطلبانه، و هر نوع کمک دیگری که بتواند مفید واقع شود)

۴- چه گروه و افرادی بنیانگذار این کمپین هستند؟ چه کسی حقیقتا پشت کمپین است؟

فعالان بخش خصوصی با همراهی و حمایت کامل اتاق های بازرگانی سراسر کشور، آغاز گر این پویش بوده اند. این کمپین برخاسته از بخش خصوصی است و متعلق به فرد، گروه یا تشکل خاصی نیست. در ادامه راه امیدواریم همه خانواده بخش خصوصی کشور از جمله صاحبان صنایع، بازرگانان، معدنکاران، اصناف و کسبه، کشاورزان و خودفرمایان به این کمپین بپیوندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن