اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

بحرین به صرافی بایننس مجوز فعالیت داد

 بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، چراغ سبز فعالیت از در کانادا و بحرین را از سازمان های مقررات گذاری این کشورها دریافت کرد.
فوربز نوشت شرکت بایننس روز دوشنبه اعلام کرده مجوزهای لازم را برای ارائه خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال از بانک مرکزی بحرین دریافت کرده است. این شرکت اعلام کرده هنوز فرایند انجام کار در بحرین نهایی نشده اما با اتمام مراحل لازم برای ارائه خدمات، بحرین نخستین کشور در منطقه آفریقای شمالی و خاورمیانه است که بایننس مجوز قانونی برای فعالیت در آن را دریافت کرده است.
بانک مرکزی بحرین براساس مجوزی که برای فعالیت بایننس در این کشور صادر کرده،  ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی آینده به رسمیت شناخته شده است. چانگ پنگ ژائو، میلیاردر و موسس بایننس با اعلام این نکته گفت این تاییدیه درواقع نوعی تایید پایبندی بایننس به تعهداتش در قبال الزامات قانونی مورد نظر سازمان های ناظر  است.
علاوه بر بحرین، بایننس از توسعه فعالیت هایش در کانادا هم خبر داده است. ژائو در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد بایننس در  یک نهاد مالی در کانادا ثبت شده است. این زیر مجموعه از باینسن با نام Binance Canada Capital Markets قرار است در زمینه ارزهای دیجیتال و انتقال پول در کانادا فعالیت کند.
در هفته گذشته بایننس با  مرکز تجارت جهانی در دبی قراردادی را برای توسعه فعالیت های مربوط به دارایی های دیجیتال امضا کرد. این شرکت هم چنین ریچارد تنگ، مدیرعامل سابق باینسن در سنگاپور را به عنوان  مدیر منطقه ای بایننس در خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی کرده است.   
بایننس برای توسعه فعالیت هایش در کشورهای مختلف تلاش می کند درحالیکه هم چنان نهادهای بین المللی مالی رویکردهای گذشته را نسبت به ارزهای دیجیتال حفظ کرده اند. صندوق بین المللی پول به تازگی درباره موضوعات نگران کننده در بازار رمزارزها از جمله پولشویی هشدار داده بود. هم چنین بعضی کشورها فعالیت صرافی های دیجیتال از جمله بایننس را محدود یا ممنوع کرده اند. هم چنین بایننس دو هفته پیش خبر داد  قصد دارد از سنگاپور خارج شود و درخواست مجوز خود از سنگاپور را پس گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن