اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

انفجار استارتاپ های آسیایی با سرمایه گذاری هوآوی

 شرکت هوآوی برنامه ۱۰۰ میلیون دلاریِ سرمایه گذاری بر استارتاپ ها را اعلام کرد. این برنامه قرار است در منطقه آسیا-اقیانوسیه و با هدف ایجاد اکوسیستم استارتاپی پایدار در این منطقه در سه سال آینده اجرا شود.
هوآوی، در قالب این برنامه تلاش می کند به تقویت هاب استارتاپی در کشورهای سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، تایلند کمک می کند. هم چنین هوآوی اعلام کرده قرار است چهار مرکز توسعه استارتاپی در اندونزی، فیلیپین، سریلانکا و ویتنام ایجاد کند. این مراکز قرار است در قالب برنامه شتاب دهی اسپارک، بیش از یک هزار استارتاپ ها را بررسی و از ۱۰۰ استارتاپ برای توسعه حمایت کند.
هوآوی به تازگی از برنامه کلودپلاس کلود و برنامه همکاری نوآوری هم رونمایی کرده  است. این برنامه ها به منظور حمایت از استارتاپ ها در سراسر جهان اجرا شده است.
هوآوی تلاش بی وقفه ای را برای حمایت از استارتاپ ها در سراسر جهان آغاز کرده است. بیشتر استارتاپ ها در مسیر دیجیتالی شدن سراسری حرکت می کنند که بخشی از راه هوشمندسازی جهانی است.
زیرساخت های ابری هوآووی می تواند به همه صنایع و کسب و کارهای نوپا کمک کند. تجمیع حساب ها، توسعه پتلفرم ها و توزیع و عملکرد اپلیکیشن ها از جمله قابلیت های زیرساخت های هوآوی برای کسب وکارهای نوپاست. خدمات موبایل هوآوی اکنون سومین اکوسیستم برنامه های موبایلی جهان است. ۴.۵ میلیون توسعه دهنده از ۱۷۰ کشور جهان با تیکه بر اچ ام اس فعالیت می کنند.
هوآوی به استارتاپ ها به عنوان یکی از شرکای کلیدی در توسعه نفوذ جهانی نگاه می کند. براساس آخرین گزارشی که هوآوی اعلام کرده  این شرکت با بیش از ۲ هزار همکار در منطقه آسیااقیانوسیه همکاری می کند. هوآوی در تلاش است تا رد این طرح ها روابط خود را برای حمایت از نوآوران با دولت ها، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و دانشگاه ها در هنگ کنگ و سنگاپور تقویت کند. از دیگر برنامه های هوآوی پرورش استعداهای خلاق در همکاری با بیش از ۲۱۰ دانشگاه در منطقه آسیااقیانوسیه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن