اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

امکان استعلام غیرحضوری اعتبار دفاتر درمانی

 با راه‌اندازی سامانه استعلام غیرحضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی، استعلام غیرحضوری اعتبار دفاتر درمانی میسر شد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، بر اساس اطلاعیه‌ای که سازمان تامین اجتماعی صادر کرده است، از ابتدای خرداد ماه، بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی نیازی به تمدید دفترچه درمان خود ندارند و انقضای تاریخ اعتبار درج شده در دفترچه مانع ارائه خدمات درمانی به آنان نخواهد بود.

 بر این مبنا پزشکان و مراکز درمانی می‌توانند با یکی از روش‌های شش‌گانه که در تصویر زیر به تفصیل توضیح داده شده است، اعتبار دفترچه را فوری و به آسانی استعلام کرده و خدمات درمانی لازم را به مراجعه‌کننده ارائه کنند.

به این ترتیب، بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی نیز می‌توانند با استفاده از یکی از روش‌هایی که مبتنی بر کد دستوری و اپلیکیشن است، از اعتبار دفترچه درمانی خود مطلع شوند.

ذینفعان در صورت وجود ابهام می‌توانند از طریق تماس با شـماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی یا نشانی اینترنتی https://1420.tamin.ir پرسش‌های خود را مطرح کنند.

هم‌چنین برابر اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی و با توجه به گسترش روزافزون دامنه ارتباطات در فضای مجازی و اهمیت ضرورت بهره‌برداری نوین در امر اطلاع‌رسانی، نشانی صفحات و آدرس‌های حساب‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر اعلام می‌شود:

سازمان تامین اجتماعی در پیام‌رسان «بله»:

Htt://bale.ir/news_tamin

سازمان تامین اجتماعی در پیام‌رسان «سروش»:

http://sapp.ir/tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی در شبکه تصویری آپارات:

https://www.aparat.com/tamin_ir

سازمان تامین اجتماعی در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/taminejtemaee

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن