اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

آشنایی با ایسمینار

همه گیری کرونا با تعطیلی همه کسب وکارها همراه نبود. هرچند کارکنان بسیاری از شرکت ها از حضور فیزیکی در محل کار منع شدند اما با کمک اینترنت از راه دور به کار خود ادامه می دادند. برای هماهنگی با دیگر کارکنان و مدیران، جلسه های آنلاین بسیاری برگزار شده است. مشاغل مرتبط با آموزش و جلسه های انگیزشی هم از امکان برگزاری سمینارهای آنلاین برخوردار بودند.
ایسمینار در ایران، استارت آپی است که برای برگزاری سمینارهای آنلاین به کمک آمده است. ایسمینار به‌عنوان یک پلتفرم و بستر مدیریت و برگزاری وبینار و رویدادهای زنده آنلاین فعالیت می‌کند که با همه گیری کرونا، همای سرمایه هم روی شانه های آن نشسته است. مانوئل اوهانجانیانس، بنیانگذار ایسمینار در این باره به شنبه می گوید «وقتی شیوع کرونا توسط دولت تایید شد که فکر کنم حدودا چهارم یا پنجم اسفندماه ۹۸ بود، ما برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم از این بازار، بیشترین استفاده را بکنیم. چون حدسش آسان بود که تعطیلی‌هایی رخ می‌دهد و رویدادها و دوره‌های آموزشی زیادی احتمالا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. اما اتفاقی که افتاد این بود که ما ۱۰برابر بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم، با استقبال و حضور کاربران مواجه شدیم».
ایسمینار نیم میلیارد تومان سرمایه پیش از خرداد جذب کرده و راند بعدی جذب سرمایه آن هم در خرداد سال جاری بوده است. فروش این استارت آپ در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ به یک و نیم میلیارد تومان رسیده است. موسس این استارت آپ باور دارد تجربه برگزاری وبینار از طریق ایسمینار به اندازه ای شیرین است که افرادی که به اجبار کرونا به فضای آنلاین آمده اند، در آن باقی می مانند.
گفتنی است ایسمینار از ۲۱ مهر ماه سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و  از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ بعنوان پلتفرم دو سویه مدیریت و فروش بلیت وبینار‌ها و رویدادهای آنلاین، کار می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن