کمپین نفس

مرور موفقیت‌ها و شکست‌های اقدامات خیرخواهانه جمعی بخش خصوصی

 سلسله نشست‌های توسعه پایدار که به همت مدرسه توسعه پایدار دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت گروه صنعتی بوتان برگزار ‌می‌شوند، این بار به مرور تجارب شکست و موفقیت نیکوکاری فعالان اقتصادی عضو اتاق‌های بازرگانی تهران، ایران، شهرستان‌ها و تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی در تامین و ارسال کمک به کادر درمان و برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا اختصاص یافته است.

در این نشست، تجربه تشکیل و راه‌اندازی کمپین نفس و حضور موثر فعالان اقتصادی بخش خصوصی در قالب این کمپین و همکاری با اتاق‌های بازرگانی و سایر تشکل‌ها مرور می‌شود و پدرام سلطانی، نایب‌رئیس سابق اتاق ایران، فرزین فردیس نایب‌رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، علی شریعتی عضو اتاق بازرگانی ایران و پویا فیروزی از جمله سخنرانان این نشست خواهند بود و از تجربه‌ای می‌گویند که می‌تواند ادامه‌دار باشد و توسعه بیشتری پیدا کند.

شیوع کووید ۱۹ آخرین باری نخواهد بود که به همیاری جمعی و مسوولیت‌پذیری در مقابل جامعه و هم‌وطنان‌مان نیاز خواهیم داشت. کشور ما آبستن حوادثی است که هر از چندگاهی بخشی از این جغرافیای پهناور را متاثر ‌می‌سازد و زندگی تعداد زیادی از هم‌وطنان را دستخوش فراز و نشیب‌های طاقت‌فرسا ‌می‌کند؛ از سیل و زلزله گرفته تا خشکسالی و بیماری و فقدان زیرساخت و محرومیت‌های کوچک و درشت. از این رو ضروری است که از روزگار بیاموزیم و توانمندی‌ها و نقاط قوت را تقویت کنیم.

نشست‌های توسعه پایدار تلاشی منظم و ساختاریافته است برای مرور تجربه‌ها و درس‌آموخته‌های حوزه همیاری و مسوولیت اجتماعی که می‌تواند به افزایش ضریب موفقیت و اصابت به هدف در برنامه‌های جمعی بعدی بسیار کمک کند.

برنامه مرور تجربه کمپین نفس و تلاش اتاق‌های بازرگانی برای کمک به کادر درمان و مقابله با کرونا،‌روز دوشنبه ۳۰ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹.۳۰ و بر بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد. فعالان اقتصادی، نیکوکاران و خیرین، فعالان حوزه مسوولیت اجتماعی و تمامی علاقمندان برای ثبت‌نام و حضور در این برنامه که به صورت آنلاین برگزار می‌شود می‌توانند به لینک زیر مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن