نان استاپ

صورت مشروح مذاکرات بدون توقف (نان استاپ) جلسه سوم

تاریخ: ۲۹/۰۱/۱۳۹۷  ساعت ۱۷ تا ۲۰ 
سخنرانان:
خانم ها سری، بریری، راغبی 
آقایان انصاریان، خطیر، حسینی، محسن پور، انصاری، خامسی، دادخواه، پیری، نیک مهر، نیک مهر، فراهانی، جنتی فر  
مسئول پنل: آقایان زاهدی، میری

در جلسه موارد ذیل طرح و مورد تاکید اعضاء قرار گرفت: 
–  پیرو مصوبات جلسه اول گروه بدون توقف اولین کارگاه بازآموزی قوانین مالیاتی جدید درجمع حضار برگزار گردید. 
–  اعضاء گروه بدون توقف مصوب نمودند تا هر یک از اعضاء هدف خود از این نوع گردهمایی ها و مشارکت در ایجاد انجمن جوانان را با ذکر حداقل دو مورد در گروه بیان نمایند و جناب آقای حسینی برای جمع بندی و ارائه در جلسه آتی قبول زحمت فرمودند. 
–  اعضاء گروه بدون توقف مصوب نمودند در راستای قوام بیشتر برنامه پیشنهادی انجمن جوانان کارگروهی با حضور آقایان دادخواه و انصاری تشکیل و نسبت به پیشنهاد روش های ارتباطی هیات مدیره منتخب روسای کمیسیون ها با اعضاء و گردش اطلاعات در انجمن جوانان همفکری و در طی دو جلسه آتی به تبادل نظر بپردازند. 
–   اعضاء گروه بدون توقف تاکید دارند با تعامل با سایر اعضاء ضمن پرهیز از بیان شعارهای دور از دسترس اقدام به سطح بندی مشکلات و دغدغه های گروه نموده تا با همراهی و تعامل جمعی به پاسخ های مدون برای موضوعات دست یابند. 
–  اعضاء گروه بدون توقف تاکید دارند با توجه به نزدیکی انتخابات اتاق بازرگانی تمام تلاش خود را برای بی طرفی در انتخابات مذکور انجام داده و گروه بدون توقف را از صف بندی های جناحی دور نگاه دارند. 
–  اعضاء گروه بدون توقف با اجماع قاطع مصوب نمودند درصورت اعمال فیلترینگ بر پیام رسان تلگرام فعالیت گروه تلگرامی بدون توقف را در پیام رسان واتس آپ ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن