اتحادیه کسب و کارهای اینترنتیانجمن کسب و کارهای اینترنتی

جلسه شورای سیاست گزاری نمایشگاه شهر هوشمند با حضور نماینده انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری بهتر نمایشگاه با حضورنمایندگان وزارتخانه ها ، سازمان ها ، انجمن ها و اتحادیه ها در محل سالن جلسات وزارت کشور برگزار شد .
نمایشگاه شهر هوشمند نخستین بار در سال گذشته با حمایت مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری و نیز وزارت راه و شهرسازی در مصلی تهران برگزار شد.
از اهداف این نمایشگاه میتوان به بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی، توسعه بازار شهر هوشمند و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه شهرهای هوشمند اشاره نمود.
در این جلسه آقای شاهرخی به عنوان نماینده انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی در خصوص راهکارهای استفاده از هوشمندسازی در جهت حمایت از معلولان و نیز سیستم پرداخت شهری اعلام نظر کرد و افزود نام کنفرانس و تم آن به نمایشگاه جهت میبخشد. وی همچنین به تاکید بر تمرکز روی وب و اپلیکیشن پرداخت و آمادگی همکاری خود را در این زمینه اعلام نمود.

دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند از تاریخ ۲۲ الی ۲۴ دی ماه ۱۳۹۸ در مصلی تهران برگزار میگردد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم با شماره ۲۲۸۹۳۲۴۴ و www.iransmartcity.com دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن