اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزیسفیران باران

بیانیه شماره ۲ سفیران باران به مناسبت انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی تهران

بسمه تعالی
اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

چنانکه در بیانیه شماره ۱ نیز تأکید شد سفیران باران به دنبال کمک به حصول حداکثر شفافیت در فضای اقتصادی کشور در آستانه انتخابی مهم است و در همین راستا تالاری برای گفتگوی آزاد در فضای مجازی بعنوان بستر اولیه گفتگو در میان نامزدها و اعضا ساخته و در دسترس عموم قرار گرفت.

سفیران باران مشتاقند به اطلاع برسانند که در فاصله کمتر از یک ماه به انتخابات سرنوشت ساز اتاق بازرگانی، رویدادهایی برای تبیین اتاق مطلوب از دیدگاه فعالین جوان اقتصادی برگزار خواهد شد تا نقش و اهمیت جوانان در اقتصاد فردای کشورمان بیش از پیش مورد مداقه و توجه قرار گیرد.

همچنین از یکایک نامزدها و ائتلاف ها دعوت به عمل می آید که در رویداد پایانی که در ایام تبلیغات انتخابات برگزار خواهد شد، به معرفی دیدگاه ها و برنامه خود در حوزه جوانان بپردازند تا با تطبیق برنامه ها با معیارهای تبیین شده برای اتاق مطلوب از منظر جوانان، به انتخابی دقیق تر و کارآمدتر کمک کنیم که جزئیات زمان و مکان برگزاری این رویداد ها متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

سفیران باران اگرچه بر نقش و اهمیت جوانان تأکید دارد اما محدودیت سنی را نه برای خود و نه برای تشکل ها و نهادها مجاز نمی شمارد. هرآنکس که به توسعه پایدار کشور و آینده این سرزمین و جوانانش می اندیشد و دل در گروی پیشرفت جوانان دارد میتواند عضوی از سفیران باران باشد چرا که سفیران باران یک اندیشه و یک ساختار مشخص با مطالباتی ملموس و منطقی است.

اعضای سفیران باران پیشکسوتان و بزرگان فعال اقتصادی را چراغ راه آینده جوانان می دانند و بر این باورند که توسعه و پیشرفت جز از مسیر هم افزایی بزرگان و جوانان میسر نیست.

در پایان ضمن سپاس از یکایک کسانی که یاری گر سفیران باران در مسیر مطالبه شفافیت و توجه به جایگاه جوانان هستند، برای کلیه فعالین اقتصادی آرزوی توفیق روزافزون داریم و امیدواریم بتوانیم در کنار سایر اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی بارقه های امید را در جامعه کارآفرین کشور را زنده نگاه داریم.

ائتلاف سفیران باران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن