اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند : همایش فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، در ادامه نشست‌های تجاری خود موسوم به همایش بررسی فرصت‌های تجاری این بار با حضور سفیر ارمنستان و فعالان اقتصادی که با این کشور مراوده دارند، نشستی در چهارم آذرماه برگزار می‌کند.

همایش فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان با هدف شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدید توسعه روابط اقتصادی دو کشور، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و‌ کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این رویداد طی همکاری اتاق تهران، سفارت ارمنستان در تهران و اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان طی روز دوشنبه ۴ آذرماه امسال در ساختمان شماره یک اتاق تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد که آرداشس تومانیان، سفیر ارمنستان در تهران، هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان و نمایندگانی از وزارت امور خارجه و سازمان توسعه تجارت ایران در آن حضور خواهند داشت، علاوه بر آنکه راه‌های گسترش مناسبات تجاری دو کشور مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت، فرصت‌های تجاری الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز به بحث و گفت‌و‌گو گذاشته می‌شود.

اتاق بازرگانی تهران پیش از این نیز برای بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در تجارت با کشورهای خارجی جلساتی را با حضور سفرا و مقامات اقتصادی سفارت این کشورها در اتاق تهران برگزار کرده بود که با استقبال و حضور فعالانه اعضای اتاق و بازرگانان مواجه شده و با ارائه دقیق مشکلات تجاری اعم از گمرکات، نظام تعرفه‌ای، حمل و نقل، مجوزها، روند بوروکراتیک تجارت و … به حل برخی از این مشکلات و موانع نیز کمک کرده بود.

علاقمندان به مشارکت در این همایش می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام (در انتهای همین خبر) و ارسال آن تا پایان روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ آمادگی خود را اعلام کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر، امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران از طریق شماره تماس ۸۸۷۲۱۰۴۳ آماده پاسخ‌گویی به سوالات است.

اینجا ثبت‌نام کنید. 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن