اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی

کاوه زرگران استعفا کرد/ فرشچیان رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران شد

صنایع غذایی> اقتصاد غذا – کاوه زرگران از ریاست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران استعفا کرد و احمدرضا فرشچیان با رأی کامل همه حاضران (۱۰ رأی) به این سمت انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، پس از اینکه زرگران نتوانست هم تیمی های خود را برای حضورش در هیات رئیسه اتاق تهران مجاب کند و عملا زرگران در انتخابات داخلی برای حضور در هیات رئیسه اتاق تهران شکست خورد همواره بحث فاصله گرفتن زرگران از اتاق تهران و عدم پذیرش ریاست کمیسیون کشاورزی یا عدم فعالیت مناسب این کمیسیون در دوره جدید به گوش می رسید.
البته برخی از فعالان صنعت غذا نیز بر این باورند که حضور زرگران در سمتهای متعدد، آفت بزرگی برای پویای و توسعه کارگروهی است و منجر به تمرکز قدرت و اطلاعات در یک فرد می شود.
برخی دیگر از فعالان اقتصادی نیز حضور پر رنگ زرگران در زمینه تجارت غلات و نهاده های کشاورزی راعامل اصلی برخی تغییرات عنوان می کنند زیرا بر این باورند که نماینده تشکل صنفی و تولیدی صنعت غذا نباید برای بنگاه اقتصادی خاصی فعالیت کند و این امر با روح کار تشکلی در تضاد  است.
گفتنی است زرگران پس از اعلام نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی طی یک سال اخیر در قالب مدیرعاملی شرکت «غلات میهن» یکی از بزرگترین واردکنندگان و تجار این محصولات در کشور شده است.
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن