انجمن جوانان کار آفرین استان تهرانسفیران باران

متن بیانیه شماره ۲ در انتخابات انجمن جوانان اتاق بازرگانی تهران

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

بیانیه شماره ۲ ائتلاف سفیران باران
اعلام فهرست نهایی نامزدهای این ائتلاف در انتخابات انجمن جوانان اتاق بازرگانی تهران

خدا را شاکریم که تلاش های شانزده ساله اتاق بازرگانی بزودی به ثمر خواهد نشست و انجمن جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل خواهد شد. آنچه امروز بدرستی دغدغه فعالین اقتصادی جوان در استان تهران است، شکل گیری درست انجمن و حضور مؤثر جوانان توانمند در آن است. بر همین اساس و پس از ماه ها تلاش، تفکر، فعالیت و هم افزایی ائتلاف سفیران باران از میان عده ای از جوانان کوشا و توانمند از جریان ها و گروه های متنوع به فهرست نهایی خود برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران رسید. 
ائتلاف سفیران باران در سه ماه گذشته با هدف رسیدن به انتخابی اصلح و انتخاباتی پرشور سلسله نشست هایی را تحت عنوان بدون توقف ( Non-Stop) برگزار نمود که در این نشست ها کاندیداها و گروه ها به معرفی و تبیین برنامه های خود پرداختند که برایند این نشست ها در فهرست نهایی ائتلاف سفیران باران تبلور یافته است لذا باعث افتخار است که اعلام کنیم توانستیم قدمی هرچند کوچک در مسیر اعتلای نقش و حضور جوانان و ایجاد ائتلافی فراگیر از جریانات و کاندیداهای متنوع در عرصه انتخابات برداریم. 
ائتلاف سفیران باران بر خود می بالد که در طول فعالیت های انتخاباتی خود بر حفظ فضای وحدت و همدلی بین تمامی گروه ها و ائتلاف ها، حفظ فضای سالم و باز انتخاباتی و برقراری جریان آزاد اطلاعات و تبادل نظر جوانان در باب اهداف و برنامه های انجمن جوانان و ایجاد ارتباط مستمر و انسجام بیشتر بین دو عنصر آینده ساز جوان و پیشکسوت و تقویت روحیه خود باوری در ساختن آینده و نیل به قله های ترقی با تأکید بر هویت اصیل جوان ایرانی اهتمام داشته است. 
هم اکنون پس از طی مسیری پر فراز و نشیب و با توجه به مرامنامه سفیران باران که متضمن پویایی و تحول خواهی این مجموعه است، تعدادی از یاران سفیران باران در راستای حفظ وحدت و هم افزایی هرچه بیشتر و افزایش توان انجمن، با ترجیح دادن منافع جوانان بر منافع فردی، جای خود را به نامزدهای شایسته و توانمند دیگری از گروه های مختلف فعال در این حوزه دادند تا در ارکان دیگر انجمن به فعالیت و خدمت

بپردازند. بدین ترتیب نمایش زیبایی از حرکت جمعی و کار گروهی از سوی جوانان تهرانی شکل گرفت که ماحصل آن همگرایی و همکاری در میان اعضای سفیران باران ، چه آنها که در فهرست نهایی به همراه دوستان جدید جای گرفته اند و چه اعضایی که قصد فعالیت در کمیسیون های تخصصی را دارند، بوده است. 
در پایان از همه آنهایی که دل در گرو اعتلای معنوی و مادی ایران اسلامی دارند، دعوت به حضور مؤثر و پرشور نموده و دست یکایک جوانان این سرزمین را به گرمی می فشاریم و با طیب خاطر و وجدانی آسوده از عملکرد همراه با صحت، پایبندی به اصول اخلاقی و کاری و سلامت رفتاری، خود را به بوته آزمایش و انتخاب جوانان برومند تهرانی خواهیم سپرد و معتقدیم فارغ از هر نتیجه، همه جوانانی که در این حرکت بزرگ تشکلی در کشور دخیل بوده اند پیروز بزرگ این انتخابات خواهند بود.

ائتلاف سفیران باران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن