اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزیسفیران باران

بیانیه پنجم سفیران باران در خصوص انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

بسمه تعالی

فرصت تبلیغات نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی رو به پایان است و به نظر می رسد همه برنامه یا شعارهای نامزدهای محترم و ائتلاف ها و گروه ها گوناگون بیان شده و به سمع و نظر اعضای محترم اتاق بازرگانی رسیده است. سفیران باران مفتخر است که در این دوره با ایجاد بزرگترین و فعالترین بستر گفتگوی آزاد در فضای مجازی، زمینه تعامل و تبادل آرا و نظرات همه نامزد های محترم را فراهم نمود و توانست نقش خود را هرچند کوچک در تعاملات و مناسبات انتخاباتی ایفا کند.

سفیران باران خود را اندیشه ای برنامه محور و مطالبه گر می داند و قصد دارد که در چهارسال آینده، علاوه بر اینکه آنچه در بیانیه شماره ۴ منتشر شده است را پیگیری نماید، دیده بانی هوشیار برای فعالین اقتصادی باشد و عملکرد اتاق نهم را به دقت تحت نظر داشته و گزارش هایی ادواری را تهیه نموده و در اختیار اعضای اتاق بازرگانی قراردهد.

هم اکنون در ساعات پایانی تبلیغات اعلام می نماییم که اندیشه ها و نظرات کلیه گروه ها و ائتلاف ها را به دقت رصد نموده و نسبت به ادبیات ، تفکر و برنامه های آنها تا سرحد امکان حساس بوده ایم. با توجه به این حساسیت و با عنایت به اینکه تنها گروهی که برنامه مدونی برای اداره اتاق ارائه نمود « ائتلاف برای فردا » بود، سفیران باران رسما حمایت خود را از فهرست ائتلاف برای فردا اعلام می دارد و امیدوار است اعضای محترم اتاق بازرگانی برنامه محوری را در صدر معیارهای خود قرار داده و به این گروه رأی بدهند.

در پایان ضمن تأکید مجدد بر برنامه « باران امید » و لزوم مطالبه گری مداوم از منتخبین محترم، دست یکایک فعالین اقتصادی را به گرمی می فشاریم و از همکاری همه گروه ها و جریان های حاضر در اتاق بازرگانی استقبال نموده و برای تمامی نامزد های محترم آرزوی توفیق داریم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن